نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: تصفیه خانه آب و فاضلاب شهریار در سال 1393 به صورت رسمی به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به کمبود منابع آبی در شهرستان شهریار اظهار داشت: منطقه مذکور به مثابه ریه تنفسی تهران به شمار می‌رود و تخریب و نابودی فضای سبز در این شهرستان، تبعات و عوارض ناخوشایندی را برای مردم این ناحیه و حتی پایتخت به همراه خواهد داشت و ضرورت مراقبت و حفظ این منابع امری حیاتی و حائز اهمیت محسوب می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب در جهت تقویت زیرساخت حوزه مذکور نقش حائز اهمیتی ایفا می‌نماید و به فضل الهی با اعتبار 18.5 میلیون یورویی که بانک جهانی "اکو" برای بخش تصفیه درنظر گرفته  و همیاری وزارت نیرو در تامین مبلغی معادل رقم مذکور "18.5 میلیون یورو" در جهت تزریق در بخش شبکه، در سال آینده، پروژه مذکور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن داریم با توسعه هر چه بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های این چنینی در سطح شهرستان شهریار و مناطق همجوار، رشد و شکوفایی این نواحی که از ظرفیتهای بالقوه بسیاری نیز برخوردار است، با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۲۳:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
با سلام امید است با سرمایه های هنگفت که برای احداث تصفیه خانه ها میشود به بهره برداری آن بیشتر اهمیت داده شود www.pandabonline.com
آخرین اخبار