درباره بازی گرفتن از گربه در فیلم "درون لوین دیویس" بخوانید.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ درباره بازی گرفتن از گربه در فیلم "درون لوین دیویس" از زبان برادران کوئن بخوانید.

"ایتان": ما به حرف مربی گربی گوش کردیم و از آن نوع گربه‌های نارنجی مارمالادی استفاده کردیم فقط به این دلیل که خیلی زیادند، خیلی راحت می‌شود با یکی، دو تا، سه تا گربه دیگر جایگزینشان کرد. در فیلم گربه‌های زیادی نقش آن گربه را بازی کردند. از بیرون همه چیز خیلی خوب به نظر می‌رسید،‌اما کل تمرین فیلمبرداری از یک گربه واقعا کابوس‌وار بود چون آن‌ها به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهند. نمی‌خواهند کاری را که می‌گویی، انجام دهند. همان طور که مربی حیوانات به ما گفت «سگ‌ها دوست دارند آدم را خوشحال کنند؛ اما گربه‌ها فقط دوست دارند خودشان را خوشحال کنند» روزهای فیلمبرداری از گربه، روزهایی طولانی، پرزحمت و غذاب آور بود.  
 
جوئل: کاری که باید می‌کردیم این بود که گربه‌هایی را پیدا می‌کردیم که آماده انجام کارهای خاص مورد نظر ما در فیلم باشند. در نتیجه باید گربه‌ای پیدا می‌کردیم که خیلی آرام باشد و بدون این که بی‌قرار شود، اجازه دهد بازیگر برای هر مدت زمانی بغلش کند. بعد گربه‌ای می‌خواستیم که بی‌قرار باشد، برای آن بخشی از فیلم که باید فرار کند. ما متناسب با اتفاقات داستان،‌مرتب گربه‌های مختلف را جایگزین می‌کردیم.

منبع:‌مجله بیست و چهار/

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار