مسوول ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش محمودآباد گفت : 50 واحد آموزشی با 250 کلاس درس در این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

یدالهی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛گفت : از این تعداد 12 آموزشگاه در بخش سرخ رود و 38 واحد دیگر در بخش مرکزی واقع است.

وی ادامه داد : به منظور خدمات دهی بهینه ، جلوگیری از اتلاف وقت ، سرعت بخشی و پاسخگویی بهتر به مسافران فرهنگی ، امسال برای نخستین بار دو ستاد اسکان در محمودآباد تشکیل شد.

یدالهی گفت : عوامل اجرایی این ستادها از بیست و هشتم اسفند فعالیتشان را برای اسکان مسافران آغاز می کنند و تا 15 فروردین فعال خواهند بود.

وی افزود : مسافران نوروزی می توانند حداکثر به مدت سه روز در یکی از آموزشگاه های مشخص شده اقامت کنند ، ولی در صورت پایین بودن تقاضا و خالی بودن ظرفیت این مدت قابل تمدید خواهد بود.

معاون آموزش و پرورش محمود آباد با بیان اینکه بسیاری از آموزشگاه ها به تجهیزات بیشتر جهت رفاه مسافران فرهنگی نیازمند هستند ، گفت : انتظار ما از اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران این است که درآمد های واریزی ستاد اسکان شهرستان محمودآباد به حساب درآمدهای اختصاصی آن اداره کل را بموقع در اختیار آموزش وپرورش این شهرستان قرار دهد.

وی تاکید کرد : درآمد های حاصل از اسکان مسافران فرهنگی باید برای تجهیز آموزشگاه های طرح اسکان همان شهرستان هزینه شود تا امکانات آن پاسخگوی نیاز و توقع مسافران فرهنگی و در شان آنان باشد./س

/انتهای پیام

برچسب ها: مدارس ، مسافران ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.