مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، 
روزنامه آلمانی "بیلد" طی مقاله‌ای دو نامزد انتخابات آتی اوکراین را در 6 معیار جالب باهم مقایسه کرد. تجربه و استعداد سیاسی، جایگاه در میان رأی‌دهندگان، قدرت تأثیرگذاری بر مردم، حمیات از سوی غرب، قدرت خانوادگی و ثروت، این ملاک‌ها هستند.
خبرنگار شبکه تلویزیونی "روسیا الیوم" در گزارشی از بیروت اعلام کرد: حزب‌الله با تانی و تامل در حال بررسی پاسخ دادن به تجاوزگری اسرائیل در زمان و مکان مناسب است.
جان کری اظهار داشت: آمریکا وظیفه دارد که قبل از در نظر گرفتن گزینه نظامی و جنگ برای وادار کردن تهران به توقف فعالیت‌های هسته‌ای، مذاکرات را دنبال کند.
وزیر دفاع روسیه از حالت آماده باش جنگنده‌های ارتش این کشور در مرز با اوکراین خبر داد.
خلاصه مهمترین اخبار بین‌المللی روز چهارشنبه، 07 اسفند ماه 1392 را در این باکس مشاهده کنید.
در جدیدترین جنایات صورت گرفته در آمریکا یک فرد آمریکایی سه نفر از نزدیکان خود را به قتل رساند، خانه را به آتش کشید و خود را نیز کشت.
بانک "وی تی بی" روسیه به همراه "اسبر بانک" هرگونه اعطای تسهیلات جدید مالی و بانکی را به بانک های اوکراینی متوقف کرده اند. افزایش خطرات مالی و ادامه تنش های سیاسی در اوکراین عامل اصلی این اقدام اعلام شده است.
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ ای اعلام کرد: دولت سوریه نزدیکان معارضانی را که در کنفرانس ژنو‌ 2 شرکت کرده بودند، دستگیر و روانه زندان کرده است.
دیپلمات‌های غربی از ارائه گزارش اخضر ابراهیمی نماینده سازمان ملل و اتحادیه عرب در سوریه به شورای امنیت در ماه مارس خبر دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران درباره تحولات اخیر سوریه پاسخ داد.
"سارا فلاوندرز" مدیر مرکز اقدام بین‌المللی و نویسنده و منتقد برجسته سیاست‌های جنگ طلبانه امریکا معتقد است پس از انقلاب اسلامی، ایران هژمونی امریکا را در خاورمیانه خرد کرد.
نیروهای مردمی روس زبان کریمه تشکیل شده است.
یک مقام وزارت دفاع کره جنوبی گفت کره شمالی روز پنجشنبه چهار موشک کوتاه برد را به سمت سواحل شرقی شلیک کرد.
رسانه‌های لبنانی از ورود علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به این کشور تا ساعتی دیگر خبر دادند.
مسئله اشاعه هسته ای در خاورمیانه در میزگردی در تل آویو بررسی می شود .
روسیه اطمینان داد به توافق امضا شده با اوکراین در مورد ناوگان روسیه در دریای سیاه پایبند است.
صدر اعظم آلمان در پارلمان انگلیس بر همکاری کشورهای اروپایی برای مقابله با تروریسم و افراطی‌گری تاکید کرد.
برچسب ها: بین الملل ، خبر ، جالب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار