رئیس سازمان ورزشی شهرداری تهران گفت: ورزش همگانی نباید فقط مختص تابستان باشد برای پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها باید تمام تلاش خودمان را کنیم.

آقامیر رئیس سازمان ورزش تهران در خصوص اولین سمپوزیوم شهروندی ورزشی و علمی  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ما انتظار داریم که شهرداری تهران به عنوان دبیرخانه تمام کلان شهرها به توسعه ورزش همگانی توجه بیشتری کند و در دیدار اخیری که مدیران شهرداری با مقام معظم رهبری(ره) داشتند ایشان احساس رضایتمندی از توسعه ورزش همگانی کردند.

 وزارت ورزش و جوانان هم باید کار را برنامه‌ریزی کند و در اختیار مردم قرار دهد و با برگزاری اولین دوره سمپوزیوم شهروندی علمی ورزشی می‌توانیم تمام تجربیات شهرهای دیگر را در اختیار مدیران ورزشی قرار دهیم در این جلسه معاون وزیر وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا خواهند کرد تا با نگاهی که به ورزش همگانی باعث توسعه این بخش شویم. 

وی در ادامه گفت: مهم این است که بدانیم ظرفیت‌های بسیار خوبی برای پر کردن اوقات فراغت تمام سنین داریم که فقط مختص به تابستان باشد. همیشه در همه حال بایدبعد از یک روز خسته کننده تفریحات و سرگرمی داشته باشیم ورزش همگانی را به عنوان یک اصل باید در سبد خانواده قرار بگیرد و کم هزینه و قابل دسترسی باشد تا از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار