ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: بیش از 120 تفاهمنامه همکاری در هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث مخاطره آمیز در آستانه سال 93 با مراکز تولیدی و صنعتی منعقد خواهد شد.

 محمدباقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از 120 تفاهمنامه همکاری در مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث مخاطره آمیز در آستانه سال 93 با مراکز اداری، تجاری، تولیدی و صنعتی درزمینه‌های مختلف تولید مواد غذایی، پوشاک، مواد شوینده و ... منعقد می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این طرح پس از امضای تفاهمنامه همکاری ستاد مدیریت بحران منطقه 19 و مراکز اداری، تجاری، تولیدی و صنعتی در زمینه‌های مختلف تولید مواد غذایی،‌پوشاک، مواد شوینده و ... این اقلام در زمان وقوع بحران به مناطق آسیب دیده انتقال داده خواهد شد.
 
علیزاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: انعقاد بیش از 120 تفاهمنامه همکاری با مراکز تولیدی و صنعتی در محلات 12 گانه منطقه 19، در هر محله انعقاد 10 تفاهمنامه، انعقاد 47 تفاهمنامه تا 10 اسفند ماه سال 92 و انعقاد 73 تفاهمنامه تا پایان سال 92 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: انعقاد 300 تفاهمنامه همکاری ستاد مدیریت بحران منطقه 19 و مراکز تولیدی و صنعتی محلات 12 گانه زیر پوشش ستاد بحران از ابتدای سال 92 تا 26 بهمن ماه سال 92 از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است./
انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت ، بحران ، پایتخت ، تفاهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار