معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از برگزاری دوره بازآموزی نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات بین‏شهری طرح نوروزی 93 در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مظفر محمدخانی صبح امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: دوره بازآموزی نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات بین‏شهری طرح نوروزی 93 هلال احمر استان سمنان به مدت 12 روز در شعب استان سمنان برگزار می‏شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: در این دوره بازآموزی، 500 نجاتگر و پرسنل امدادی خواهر و برادر هلال احمر استان سمنان از 30 پایگاه امداد و نجات بین‏شهری و کوهستان در قالب پایگاه‏های ثابت و موقت شرکت خواهند کرد.

محمدخانی افزود: نجاتگران شرکت کننده در این دوره بازآموزی به صورت عملی، مباحث کمک‏های اولیه، اقدامات پیش‏بیمارستانی، کار با ست‏های نجات و رهاسازی مصدوم از خودرو را تمرین خواهند کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان سمنان، از 26 اسفند ماه 92 آغاز می‏شود و تا 16 فروردین ماه 93 به مدت 20 روز به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سمنان ، امدادگر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.