آخرین تمرین نمایش "بازگشت پسر نا فرمان"، به کارگردانی "علی راضی"، ویژه دانشجویان رشته هنرهای نمایشی برپا می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، دانشجویان گرایش های مختلف هنرهای نمایشی می توانند از آخرین تمرین گروه نمایشی "بازگشت پسر نافرمان" محصول مشترک ایران و فرانسه به کارگردانی علی راضی بازدید نمایند.
 
بر اساس این خبر دانشجویان متقاضی می توانند با تماس تلفنی با روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر به شماره تلفن های 888311600 ، 88814115 و 88814116 تماس حاصل نموده و بلیط درخواستی خود را رزرو نمایند.
 
یاد آور می شود طبق هماهنگی به عمل آمده با گروه نمایش، ساعت حضور در تماشاخانه برای بازدید از تمرین نمایش فوق 15 الی 17 روز پنج شنبه هشتم اسفند و بهای بلیت نیز 5000 تومان تعیین شده است.

نمایش "بازگشت پسر نافرمان" با نقش آفرینی دو هنرمند فرانسوی "پوژاد بلز پرو" و "ناتالی متی"، "بابک کریمی"، "نوال شریفی" و "ماکان اشگواری" از 9 اسفند ماه هر شب ساعت 18:30 و 20:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهربه اجرا در می آید.

گفتنی است علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket بلیت های تخفیف دار یک هفته نخست این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند و یا برای رزرو تلفنی با شماره های 16-88814115 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار