"چارلز فار" مدیر دفتر امنیت و مبارزه با تروریسم انگلیس گفت : تعداد انگلیسی‌هایی که به گروه‌های افراطی در سوریه ملحق می‌شوند بزرگترین تهدیدی است که دستگاه‌های امنیتی انگلیس با آن مواجه هستند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری "اسکای نیوز عربی " ؛ "چارلز فار" رئیس دفتر امنیت و مبارزه با تروریسم انگلیس هشدار  داده است که تهدید تروریسمی ناشی از جنگ سوریه بسیار بزگتر از تهدیدی است که این کشور از زمان 11 سپتامبر تا کنون با آن مواجه بوده است.

فار در سخنانی با روزنامه "ایونینگ استاندارد" انگلیس چاپ لندن روز گذشته اظهارداشت : تعداد تحرکات افراد افراطی در سوریه افزایش یافته است و تعداد انگلیسی‌هایی که به این گروه‌های افراطی نیز ملحق می‌شوند  بزرگترین تهدیدی است که دستگاه‌های امنیتی انگلیس با آن مواجه هستند ، چیزی که وزرای مربوطه را به بررسی صدور قوانین جدید برای مبارزه با این تهدید واداشته است.

رئیس دفتر مبارزه با تروریسم انگلیس تصریح کرد : تعداد شبه‌نظامیان خارجی در سوریه از تعداد مبارزان و نظامیانی که در جنگ افغانستان در سال 1989 شرکت داشته اند و در زمان طالبان به القاعده پیوستند و حتی از کسانی که در جنگ عراق پس از سقوط صدام حسین می‌جنگیدند ، بیش‌تر است.


انتهای پیام/  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار