گروه تخصصي سپاسد از رده‌هاي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) به عضويت معاهده جهاني سازمان ملل متحد در آمد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص)‏، اين معاهده از شركت‌هاي عضو مي‌خواهد مجموعه‌اي از ارزش‌هاي اصلي در زمينه حقوق بشر، استانداردهاي كار، محيط زيست و مبارزه با فساد را در حوزه نفوذ خود حمايت و تصويب كنند.

اتخاذ رویکرد پیشگیرانه برای چالش­های زیست محیطی و استفاده از فناوری­های سازگار با محیط زیست، مبارزه با فساد در معاملات و معادلات اقتصادی، حمایت و حفاظت از حقوق بشر و مسئولیت اجتماعی‏، عدم تبعیض در استخدام و شغل، از بین بردن تمام موارد کار اجباری و عدم استفاده از کار کودکان از مهم‌ترين اصول معاهده جهانی سازمان ملل متحد مي‌باشد.

شايان ذكر است گروه تخصصي سپاسد با بهره‌گيري از تجارب ارزشمند مديريتي و با در اختيار داشتن ماشين‌آلات و تجهيزات پيشرفته روز توانايي اجراي انواع سد‏، ساختمان نيروگاه‌هاي برق‌آبي، خطوط ريلي مترو و تأسيسات وابسته، احداث شبكه‌هاي آبياري و زهكشي، خطوط انتقال برق فشار قوي، سازه‌هاي بتني بلند و... را دارد.

اجراي پروژه‌هاي عظيم ملي همچون سد مخزني كرخه بزرگ‌ترين سد خاكي كشور و سد گتوند عليا بلندترين سد خاكي كشور از اقدامات گروه تخصصي سپاسد به شمار مي‌آيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار