شیراز/

توریسم درمانی راهی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی

برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی باید از توانمندی‌های کشور بخصوص استان فارس مانند افزایش توریسم درمانی، که حتی در زمینه فرهنگی و مذهبی نیز کاربرد مؤثر دارد، استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: شیراز قطب پزشکی کشور است و جذب بیش‌تر توریسم سبب رونق اقتصادی فارس شده و نقش موثر و چشمگیری در بحث اقتصاد مقاومتی دارد.

محمدهادی ایمانیه افزود: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی شیراز با گستره فعالیت یک‌هزار و 200 کیلومتری و داشتن 300 مرکز بهداشت و درمان شهری و روستایی، 51 بیمارستان و یک‌هزار و 200 خانه بهداشت، داشتن 105 واحد زیرمجموعه و 30 هزار کارمند جایگاه خوب و قابل قبولی در کشور دارد و خدمات متنوعی را به هم مردم ارائه می‌دهد.

وی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در چند سال گذشته در بحث اعتبارات روند مناسبی نداشته و در سال 93 خواستار افزایش و تقویت بودجه بهداشت و درمان شده‌ایم.

وی همچنین گفت: با توجه به هزینه‌های سنگین بیماری سرطان و شیوع این بیماری اداره کل اوقاف استان فارس به زودی اقدام به توزیع اوراق مشارکت کرده و مردم می‌توانند در این امر خدا پسندانه مشارکت کنند/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: توریسم ، درمانی ، مقابله ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.