معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از تبدیل مراکز آلاینده محیط زیست به فضای سبز در این منطقه خبر داد.

امیرحسین عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح تبدیل مراکز آلاینده محیط زیست به فضای سبز در منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی، کاهش آلایندگی هوا، افزایش سرانه‌های فضای سبز، افزایش چشم‌اندازهای بصری، ارتقای سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.  
 
وی ادامه داد: در این طرح اداره محیط زیست و اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 و اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 و معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه مشارکت و همکاری دارند.  
 
عساری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اجرای طرح تبدیل مراکز آلاینده محیط زیست به فضای سبز در منطقه 18 ساماندهی و انتقال صنایع آلاینده و بازارهای مضر زیست‌محطی به خارج از محدوده منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
وی خاطرنشان کرد: تبدیل مراکز و صنایع آلاینده و مضر محیط زیست به فضای سبز بدون در نظر گرفتن مالکیت مراکز و صنایع به منظور جلب رضایت شهروندان، پلمب،تعطیلی و انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم به خارج از بافت مسکونی منطقه 18، احداث فضای سبز در اراضی بلااستفاده در مراکز و صنایع آلاینده مزاحم از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.  


انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار