نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ایجاب می‌کند که دولت و مجلس با یک نگاه دقیق و عمیق و پرهیز از سیاست ورزی و با رویکرد ظرفیت‌های منطقه‌ای طراحی، برنامه‌ریزی و اقدام کند تا ظرفیت‌ها بتواند تاثیر خود را در اقتصاد ملی و زندگی مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "فرج‌الله عارفی" نماینده مردم جیرفت در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۷ اسفندماه در نطق میان دستور خود، گفت: کشور ما به لحاظ تنوع آب و هوایی و وجود ظرفیت‌های فوق‌العاده نیازمند عزم جدی است و برنامه‌ریزی منطقی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود است.  
 
وی افزود: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ایجاب می‌کند که دولت و مجلس با یک نگاه دقیق و عمیق و پرهیز از سیاست‌ورزی و با رویکرد ظرفیت‌های منطقه‌ای طراحی، برنامه‌ریزی و اقدام کند تا ظرفیت‌ها بتواند تاثیر خود را در اقتصاد ملی و زندگی مردم داشته باشد.  
 
این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: آمریکا‌! مستعمره صهیونیست‌ها، بدانید در مقابل اراده ملت آزاده و فهیم ایران محکوم به شکست هستید، اگر با اتکا به اصلاحات غلط و غیر واقعی مطالبی مطرح می‌کنید و به ملت ایران جسارت می‌کنید، بهتر است به جای فرافکنی و دروغ‌پردازی به سراغ آزادکردن ملت خودتان از استعمار صهیونیست‌ها باشید.  
 
وی افزود: تحریم‌ها هیچ اثری بر اراده ملت ایران ندارد، ملت و دولت ایران قدمی از حرکت رو به جلوی توسعه کشور به ویژه انرژی هسته‌ای برنخواهد داشت و ملت ایران چنین اجازه‌ای به هیچ کسی نخواهد داد تا از دستاوردهای نظام دست بردارد.  
 
عارفی به ظرفیت‌های کرمان از نظر تاریخ و تمدن و گردشگری اشاره کرد و افزود: این منطقه فرصت استثنایی در جهان دارد که اگر خوب برنامه‌ریزی شود می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد ملی ایفا کند، در منطقه جنوب کرمان کیفی‌ترین محصولات، صیفی جات، سبزیجات، مرکبات و خرما تولید می‌شود که اگر زیرساخت های لازم در امر بسته‌بندی حمل و نقل و شرکت‌های صادراتی ایجاد شود حدود یک میلیون تن محصول صادر خواهد شد که درآمدزایی قابل توجهی خواهد داشت.

نماینده مردم جیرفت در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار رفع مشکلات شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ضرورت ، ایجاد ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار