سفر به دیار حافظ و دیدن رستاخيز رنگ‌ها در فصل بهار و مشاهده عظمت پروردگار از تجربه های دل انگیز هر ایرانی است. اما انتخاب یک تور مناسب و مطمئن برای گذراندن تعطیلات نوروزی در بازار داغ این روزهای آژانس های مسافرتی برای سفر انتخاب سختی است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، سفر به دیار حافظ و دیدن رستاخيز رنگ‌ها در فصل بهار و  مشاهده عظمت پروردگار از تجربه های دل انگیز هر ایرانی است. 

اما انتخاب یک تور مناسب و مطمئن برای گذراندن تعطیلات نوروزی در بازار داغ این روزهای آژانس های مسافرتی برای سفر انتخاب سختی است. 


مطلب زیر به معرفی یک تور 3 روزه سفر به شیراز می پردازد. این تور که از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ تا ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ برگزار می شود شامل بلیط رفت و برگشت هواپیمای ماهان،ایران ایر یا آسمان به همراه 3 گشت نیم روزی  با راهنما و پذیرایی و پرداخت ورودیه ها است.


در این سفر سه روزه می توانید از باغ ارم، حافظیه، باغ جهان نما، دروازه قرآن و خواجوی کرمانی دیدن کنید. البته بازدید از تخت جمشید و نقش رستم هم جزء دیگر برنامه های این سفر است که نباید از آن غافل شد.


به علاوه بافت قدیم نارنجستان قوام، خانه زینت الملک، ارگ کریم خانی، موزه ژارس یا مسجد وکیل،حمام وکیل، سرای موشیر و بازار وکیل از دیگر برنامه های این سفر است.


گفتنی است قیمت تقریبی این تورها 700 تا 800 هزار تومان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شن سفید مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار