رییس کمیته ژیمناستیک ترامپولین در خصوص نتایج لیگ برتر گفت: دبیری تبریز در لیگ برتر ترامپولین با کسب 7/110 امتیاز در جایگاه اول ایستاد.

حبیب نوظهوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دبیری تبریز در لیگ برتر ترامپولین با کسب 7/110 امتیاز در جایگاه اول ایستاد و دانشگاه علوم پزشکی مراغه و استاد اعظم شیراز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی در ادامه در خصوص لیگ دسته یک عنوان کرد: در این مسابقات خانه ژیمناستیک یزد در جایگاه اول قرار گرفت و خانه ژیمناستیک بوشهر به مقام دوم دست یافت و دانشگاه علوم پزشکی مراغه سوم شد.

رییس کمیته ترامپولین در خصوص نتایج انفرادی لیگ برتر تصریح کرد: مهدی آذرمهر از دبیری تبریز به مقام اول رسید،سید امیر شجاعی از شیراز و سید حسین حسینی از خانه ژیمناستیک یزد مشترکا دوم شدند و محمدرضا زارع از دانشگا علوم پزشکی مراغه سوم شد.

وی در خصوص نفرات برتر لیگ دسته یک بیان کرد: حسین صادقی از دانشگاه علوم پزشکی مراغه،سعید بختیاری از خانه ژیمناستیک بوشهر و محمد زارع کمالی از خانه ژیمناستیک یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.

نوظهوری در خصوص میزبانی شیراز اظهار داشت: شیراز به بعترین شکل میزبانی خود را انجام داد و از هیئت شیراز به دلیل همکاری کمال تشکر را دارم.

رییس کمیته ترامپولین در خصوص سطح مسابقات عنوان داشت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تیم ها با نفرات خوبی شرکت کرده بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از فردا مسابقات لیگ برتر و دسته یک نوجوانان آغاز خواهد شد و شیراز تا روز پنجشنبه میزبان این مسابقات است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار