36 پل هوایی عابر پیاده در شمال تهران با هدف استاندارد سازی و حفظ حریم و ایمنی در تردد شهروندان ساماندهی می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت :  پل های هوایی  عابر پیاده یکی از ملزومات اساسی جهت حفظ سلامتی و ارتقاء ایمنی تردد عابرین پیاده در سطح شهر هستند که ترمیم آنها در دستور کار این حوزه قرار گرفت تا شرایط مطلوبی برای تردد شهروندان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه 36 پل عابر پیاده معمولی در منطقه یک نصب شده است افزود : در حدود 20 پل با استفاده از با ورقه های پلی کربنات مسقف شده و ترمیم ما بقی نیز در دست اقدام قرار دارند.

معاون شهردار منطقه یک خاطرنشان ساخت: نصب پل های عابر پیاده بر عهده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه است و تامین روشنایی،مسقف نمودن پل، رنگ آمیزی و شستشوی  پل بر عهده اداره زیبا سازی قرار دارد.

وی با تاکید به ضرورت تامین روشنایی پلهای عابر پیاده تصریح کرد: به منظور استفاده بهینه و افزایش امنیت رفت و آمد شهروندان روشنایی تمامی پلهای عابر پیاده با استفاده از لامپهای کم مصرف تامین می شوند.

نوربخش گفت: اجرای این پروژه که به منظور تکمیل پوشش سقف پلهای هوایی عابر پیاده و تامین روشنایی مسیر تردد عابرین آغاز شده تا ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: عابر ، پل ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار