رئيس قوه قضاييه در جمع خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان استان كرمانشاه گفت: تاييد شعار مرگ بر آمریکا از سوی حضرت امام(ره) کار کوچکی نبود، چطور می‌شود با همه مشکلاتی که یک کشور انقلاب کرده دارد، مردمش به تبعیت از رهبری این شعار را سر بدهند؟ این جز استقلالی که برخواسته از جانفشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و مخلصان باشد نیست.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله "صادق آملی لاریجانی" در دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه شهدا چراغ‌های هدایت یک جامعه هستند گفت: شهدا کمالات و مراتبی را طی می‌کنند که هم برای خود و هم برای جامعه و نظام سیاسی آثار و برکاتی دارد.

رئیس قوه قضاییه افزود: ‌بر اساس نص قرآن، شهدا دارای مرتبه‌ای هستند که برای انسان‌های عادی قابل طی کردن نیست.

آيت‌الله لاريجاني با اشاره به الگو بودن شهید برای جامعه گفت: خون يك شهيد اثراتي دارد كه گاهی اگر صدها نفر در منبرها حرف بزنند ممکن است آن اثر را نداشته باشد.

رئيس دستگاه قضا مهمترین برکت شهدا را برای جمهوري اسلامي استقلال دانست و افزود: ما استقلال خود را وامدار شهدا هستیم و اگر این جانفشانی‌ها نبود کجا می‌توانستیم روی پای خود بایستیم و با کسانی که سلطه‌گری می‌کنند در بیفتیم و حرف خود را بزنیم.

رئیس قوه قضاییه تاكيد كرد: تاييد شعار مرگ بر آمریکا از سوي حضرت امام(ره) کار کوچکی نبود. چطور می‌شود با همه مشکلاتی که یک کشور انقلاب کرده دارد، مردمش به تبعیت از رهبری این شعار را سر بدهند؟ این جز استقلالی که برخواسته از جانفشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و مخلصان باشد نیست.

رئیس قوه قضاییه با يادآوري اصل 19 سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي افزود: اخیرا مقام معظم رهبری با سیاست‌های ابلاغی مسیر اقتصاد مقاومتی را ترسیم کردند و این مساله بسیار مهمی برای نظام ماست. مهم این است که ما به چه سمت و سویی می‌رویم، اقتصاد مقاومتی برای ایجاد بنیان اقتصادی قوی در یک نظام اعتقادی است.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی افزود: خون شهدای ما پای اعتقاد به ارزش‌های الهی ریخته شده و مهم‌ترین پیام اقتصاد مقاومتی این است که این جامعه باید روی پای خود بایستد و توجه به اقشار کم‌درآمد مدنظر جامعه‌ ایمانی باشد.

رئيس دستگاه قضا با اشاره به تاثیرات اقتصاد مقاومتی در شفاف‌سازی مسائل اقتصادی گفت: تاکید سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بر این است که جلوی مفسدان اقتصادی گرفته شود و در بند 19 این سیاست‌ها بر برخورد با مفاسد اقتصادی تاکید شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار