سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال گفت: سطح میزبانی تیم "فولاد مبارکه نبردکوه" زیر صفر بود و بدون داشتن شرایط میزبانی این نقش را بر عهده گرفته بودند.

معصومه فریدغلامی در خصوص وضعیت تیم فولاد نبرد کوه سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم استقلال بازی در مقابل تیم سیرجانی را با نتیجه دو بر یک برد اما تیم سیرجان از لحاظ امکانات و شرایط برگزاری مسابقه زیر صفر بود، نه در زمین بازی امکانات فراهم بود و نه در خوابگاه.
 
این تیم حتی یک پزشک خانم هم نداشت و راننده آمبولانس را که یک آقا بود به عنوان پزشک تیم معرفی کردند. در حالی که هر تیم فوتبال باید یک کمیته پزشکی خانم در کنار زمین داشته باشد.
 
وی تاکید کرد: از این موضوع مهمتر، رفتار زننده‌ی مربی این تیم بود که اصلا رفتار خوبی با تیم استقلال نداشتند. مربی آنها به کنار زمین آمده بود و بر سر بازیکنان ما فریاد می‌کشید حتی خارج از زمین نیز رفتار مناسبی با ما نداشتند و اینگونه برخورد واقعا از شخصیت یک ورزشکار به دور است مربی باید الگو بازیکنان باشدنه طوری رفتار کند که مورد انتقاد قرار گیرد.

غلامی افزود: تیم استقلال یک روز قبل از بازی سیرجان اعزام شد اما امکانات رفاهی و بهداشتی خوابگاه آن‌ها بسیار بد بود. خوابگاه مشکل داشت و تمام کارها را خودم انجام دادم. کبریت بدست بخاری و آبگرمکن ها را روشن کردم و حتی زمین را تی کشیدم. سرپرست تیم نبرد کوه قبل از رفتن مابه سیرجان گفته بود که همه شرایط فراهم است و هیچ کمبودی وجود ندارد.

غلامی خاطرنشان کرد: بهداشت خوابگاه صفر بود و مسئولین برگزاری مسابقات فوتبال بانوان باید شرایط تیم‌ها را مورد ارزیابی قرار دهند واگر تیمی نمی‌تواند میزبان باشد، میزبانی بازی را به آن‌ها نکنند.

سرپرست تیم استقلال گفت: کمیته بانوان تمام توجه‌اش به تیم استقلال است واز کوچکترین خطای ما، حاشیه‌ای بزرگ درست می‌کنند. تعداد زیادی از بازی‌های تیم استقلال را به بهانه‌های کوچک لغو کردند. اما تیم‌ها دیگر از این امر مستثنی هستند و شرایط قبل از بازی آن‌ها را مورد بررسی قرار نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: اگر تاکنون است باید برای همه‌ی تیم‌ها به یکسان باشد نه فقط یک تیم را مرکز توجهات قرار دهند.

غلامی در پایان گفت: از داوری خوب بازی تشکر می‌کنم. تنها موردی که جای هیچ گونه اعتراض را باقی نگذاشت نحوه عملکرد خوب داوران بود. با وجود تام مشکلات وکمبودها بازی انجام شد وتیم ما برنده و سربلند از میدان مسابقه خارج شد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: سیرجان ، غلامی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار