رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان کردستان از استقرار اکیپ‌های صدور بیمه‌نامه برای خودرو مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرهای کردستان خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،یوسفی گفت: به منظور آسایش و آرامش مسافران نوروزی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان و جمعی از تعمیرکاران خودرو، شرکت‌هایی بیمه‌ای استان را در ارائه خدمات به هموطنان در ایام نوروز همراهی می‌کنند.
وی افزود: در صورت هر گونه اتفاق و تصادف برای مسافران نوروزی، در نخستین اقدام بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته مسافران خودرو در نزدیکترین محل اسکان مسافران نوروزی اسکان داده شده و بعد از انجام اقدامات کارشناسی بیمه و نیروی انتظامی، خودرو به تعمیرگاه های مجاز منتقل می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان کردستان اضافه کرد: وسایل نقلیه خسارت دیده مسافران نوروزی که از سوی شرکت‌های بیمه به تعمیرگاه های مورد تایید فرستاده می‌شوند بدون نوبت و در اسرع وقت تعمیر می‌شود.
یوسفی با اشاره به ایجاد پایانه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارات در پایانه سنندج واقع در ورودی شهر از طرف کرمانشاه گفت: این پایانه به منظور تامین رفاه حال مسافران با همکاری اداره کل پایانه های استان تعریف شده است.
وی افزود:برای صدور بیمه نامه شخص ثالث و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این مدت بدون محدودیت نوع بیمه خودرو و با احتساب سابقه بیمه‌ای و اعمال تخفیف‌های قانونی در ورودی شهرهای استان، غرفه‌های بیمه‌ای فعال است.
رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان کردستان اضافه کرد: در ورودی شهرهای استان کردستان نیز اکیپ‌های بیمه مستقر شده‌اند و اقدام به صدور بیمه نامه خودروها می‌کنند./س
انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، نوروز ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.