سرکنسول آمریکا در منطقه نیمه خودمختار کردستان عراق گفت: آمریکا به این منطقه اهمیت می‌دهد زیرا کردستان را راه ورود به دیگر مناطق عراق می‌داند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان ، سرکنسول آمریکا در منطقه نیمه خودمختار کردستان عراق گفت: آمریکا به این منطقه  اهمیت می‌دهد زیرا کردستان را راه ورود به دیگر مناطق عراق می‌داند.

"جوزف پنینتن" ابراز امیدواری کرد روابط دو جانبه میان منطقه کردستان و آمریکا به ویژه جذب شرکت های بزرگ آمریکایی برای سرمایه گذاری در کردستان توسعه یابد.

وی ضمن تاکید بر افزایش سرمایه گذاری‌ها در این منطقه گفت: شرکت‌های آمریکایی در نمایشگاههایی که از نوامبر سال گذشته تاکنون در کردستان برگزار شده است حضور پررنگی داشتند.

 سرکنسول آمریکا با بیان اینکه مارس آینده هیئتی از بازرگانان آمریکایی  وارد کردستان می‌شوند برنامه سفر اعضای این هیئت را دیدار و گفتگو با نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کردستان خواند.

وی گفت:در سال 2014 گروههای مختلفی از عراق و کردستان نیز برای مشارکت در فعالیت‌های مختلف از جمله نمایشگاه بین المللی فناوری که قرار است ماه مه برگزار شود وارد آمریکا خواهند شد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار