مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: استقبال گرم جنوبی‌ها از کابینه تدبیر و امید/ "ما برآنیم که با هرمزگان بمانیم" ، نکته‌های ظریف وزیر امور خارجه در رسانه ملی ، مردم هر استان برای اشتغال و حرکت‌های اقتصادی حق تقدم دارند/ فرقی بین شیعیان و اهل سنت وجود ندارد/ حق یارانه نقدی از مردم سلب نخواهد شد/ هرمزگان تا سال آینده متحول می‌شود و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تشکیل جلسه سران قوا در حضور رهبر معظم انقلاب/ تشکر رهبر انقلاب از اهتمام روسای قوا/ مردم منتظر اجرای سیاست‌ها هستند هر سه قوه بطور جدی وارد میدان شوند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/6/2052638_799.jpg

در پی ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز گذشته در جلسه‌ای با حضور سران قوا، چگونگی راههای اجرا و تحقق این سیاستها را مورد بررسی قرار دادند.

مردم هر استان برای اشتغال و حرکت‌های اقتصادی حق تقدم دارند/ فرقی بین شیعیان و اهل سنت وجود ندارد/ حق یارانه نقدی از مردم سلب نخواهد شد/ هرمزگان تا سال آینده متحول می‌شود
رئیس‌جمهور کشورمان گفت: همه آن‌هایی که به یارانه نقدی در زندگی خودشان نیازمند هستند این حق سلب نخواهد شد و برای آن‌ها ادامه خواهد یافت، طبق قانونی که اخیرا مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است همه آن‌هایی که نیازمند هستند و متقاضی هستند به آنها یارانه نقدی پرداخت خواهد شد.

جهان بدون خشونت، جهان بدون آمریکا است

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه جهان بدون خشونت یعنی جهان بدون آمریکا،گفت: آمریکایی‌ها موج ترور را آغاز کرده‌اند؛ زیرا نمی‌توانند طرف خود را پای میز مذاکره متقاعد کنند.

نکته‌های ظریف وزیر امور خارجه در رسانه ملی
 وزیر امور خارجه و جمعی از معاونانش امروز (سه‌شنبه) مهمان رئیس سازمان صداوسیما و شورای معاونان این سازمان شدند و پس از این نشست محورهای گفتگو با مدیران صداوسیما را برای خبرنگاران تشریح کرد.

امنیت در مرکزیت سیاسی برابر با امنیت ملی ایران است
 مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی گفت: در تهران وحدت مدیریت نداریم و اصلا تهران بی‌صاحب است و معلوم نیست رئیس تهران چه کسی است استان‌‌دار؟ وزیر کشور؟ شهردار؟!

استقبال گرم جنوبی‌ها از کابینه تدبیر و امید/ "ما برآنیم که با هرمزگان بمانیم"
رئیس‌جمهور کشورمان امروز به همراه برخی از اعضای هیئت دولت با استقبال گرم مردم استان هرمزگان وارد این استان شد.

مردم از طریق سامانه 111 مشکلات و دیدگاه‌هایشان را به دکتر روحانی انتقال دهند
 رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: نامه تنها راه ارتباط با رئیس‌جمهور نیست و هموطنان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 111 نیز مسائل، مشکلات و دیدگاه‌هایشان را به آقای روحانی انتقال دهند.

معاون اول رئیس‌جمهور روز ملی كویت را تبریك گفت
 معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیر و ولیعهد دولت كویت فرا رسیدن روز ملی این كشور را تبریك گفت.

وزیر فرهنگ نظارت بر مطبوعات را افزایش دهد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات با انتقاد از وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: وزیر فرهنگ باید نظارت بر مطبوعات را افزایش دهد.

ضرورت اجرای سیاست‌های مقاومتی فارغ از نتیجه مذاکرات
 رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: مذاکرات چه به نتیجه برسد چه نرسد، عمل به اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی ضروری است.

تقدیر کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ایثارگران مجلس از فیلم‌های سینمایی "چ" و"شیار143" کمیسیون فرهنگی مجلس و فراکسیون ایثارگران از عوامل فیلم‌های سینمایی "چ" و"شیار143" قدردانی کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار