سمينار بين المللي هم انديشي درخصوص تحقق اهداف طرح جامع برنامه ريزي استراتژيک و تدوين سند چشم انداز شرکت پالايش نفت اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،مبارکي عضو هيئت مديره شرکت پالايش نفت اصفهان  گفت: دراين نشست يک روزه اساتيد برجسته از دانشگاههاي معتبر جهان از جمله هاروارد امريکا،انگلستان ومتخصصاني از شرکت پتروناس مالزي  ديدگاهها و طرح هاي خود را براي سند چشم انداز و بهتر شدن وضعيت شرکت پالايش نفت اصفهان ارائه کردند.

 رنگو  يکي از اساتيد برجسته حاضر دراين نشست گفت: کشورهايي هستند که در دوران بحران مي توانند از فرصت ها بخوبي استفاده کنند و به پيشرفت هاي چشمگيري دست يابند.
وي به ضرورت تحقيق و توسعه در شرکت پالايش نفت اصفهان اشاره کرد و گفت: بايد با بکارگيري منابع ملي و انساني متخصص  در اين بخش مهم استفاده شود.

رئيس پژوهش و فناوري شرکت پالايش نفت اصفهان دراين نشست به ارتباط و تعامل اين شرکت با دانشگاه و مراکز علمي اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قرار داد 50طرح پژوهشي با دانشگاهها منعقد شده است. 

ناظم استفاده از گياه پالايي و زيست پالايي براي رفع لجن هاي نفتي و استفاده از آب فاضلاب شاهين شهر براي تامين آب صنعتي شرکت را ازجمله طرح هاي پژوهشي  عنوان کرد و افزود: بيشتر اين طرح ها براي اولين بار در کشور در حال اجراست و  تاکنون بيش از 60درصد پيشرفت عملي داشته است.

وي  گفت: دراين زمينه بيش از 170دانشجو ي کارشناسي ارشد و دکترا با پشتيباني ازسوي اين شرکت ،تحقيقات مورد نياز را انجام مي دهند تا بطور کاربردي در اين مرکز عملي شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پالایش ، نفت ، اصفهان ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار