ناظر داوری بازی پرسپولیس شمال و ابومسلم مشهد در خصوص اتفاقات رخ داده در هتل اقامت محل داوران گفت: مسئولان هتل به هیچ وجه تیم داوری را گرو نگرفته بودند بلکه از دادن مدارک ما ممانعت کرده‌اند.

محمدعلی فروغی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان هتل به هیچ وجه تیم داوری را گرو نگرفته بود بلکه از دادن مدارکمان ممانعت کردند.

ناظر داوری بازی پرسپولیس شمال و ابومسلم مشهد در ادامه افزود: طبق معمول همیشه به هتل که میزبان برای تیم داوری مشخص کرده بود رفتیم ولی در تماسی که با نیکزاد، سرپرست قبلی پرسپولیس شمال داشتم. وی گفت "به هتل مازرون قائم شهر برویم".

وی در ادامه عنوان کرد: به هتل مازرون قائم شهر رفتیم و در آن جا اسکان یافتیم و بعد از پر کردن یکسری فرم مدارکمان را تحویل دادیم.

فروغی گفت: تیم پرسپولیس شمال نیز در همین هتل اسکان داشت و بعد از بازی و جلسه‌ای که من در هتل داشتم و حتی می‌خواستیم از هتل خارج شویم کارت‌های شناسایی تیم داوری را ندادند.

وی تصریح کرد: با صحبت‌هایی که مسئولان پرسپولیس شمال با مدیر و کارمندان هتل داشتند، اعلام کردند تا کارت‌هاي شناسایی تیم داوری داده شود و تسويه حساب صورت گيرد، اما مسئولان هتل قبول نکردند و مدارک ما را نگه داشتند.

ناظر داوری بازی پرسپولیس شمال - ابومسلم در پایان خاطرنشان کرد: من امروز صبح گزارش را به عسگری ارسال کرده‌ام و طی صحبتی که با وی داشتم او این قضیه را پیگيری مي‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار