سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریزگفت: اواخر هفته راهی کشور مالزی خواهیم شد تا در مسابقات لانکاوی مالزی حضور پیدا کنیم ،مسابقات دوچرخه سواری لانکاوی مالزی بعد از چین هایلگ دومین مسابقاتی است که در سطح آسیا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، احد کاظمی درباره مسابقات پیش رو گفت: اواخر هفته راهی کشور مالزی خواهیم شد تا در مسابقات لانکاوی مالزی حضور پیدا کنیم،مسابقات دوچرخه سواری لانکاوی مالزی بعد از چین هایلگ دومین مسابقاتی است که در سطح آسیا برگزار می شود،این مسابقات یکی از معتبر ترین مسابقات دوچرخه سواری در سطح آسیاست.

وی در ادامه گفت:در این مسابقات 22 تمی حضور دارند که یکی از این تیم ها پتروشیمی تبریز هست و دیگر تیم های این مسابقات تیم پروتین می باشد که منظور از پروتین تیم هایی است که در سطح بالایی رکاب می زنند،دیگر تیم ها نیز 8 تیم از پروکنتنتال می باشد که در این مسابقات حضور دارند،این مسابقات از 8 اسفند تا 17 اسفند ماه در 10 مرحله و به مسافت 1500 کیلومتر خواهد بود.

کاظمیخاطرنشانکرد:میزبانی،سهرابی،پورسیدی،جباری،خسروشاهی،کلاهدوز رکابزنان تیم دوچرخه سواری پتروشیمی در تور لانکاوی مالزی خواهند بود.

رکابزن تیم پتروشیمی تبریز درباره اردوهایی که انجام داده اند گفت:ما اردوی 15 روزه ای را در عسلویه برگزار کردیم و سپس به تبریز آمدیم و 10 روز نیز در تبریز تمرینات آخرمان را انجام دادیم، بعد از مسابقات لانکاوی مالزی به احتمال زیاد تیم دوم پتروشیمی را راهی مسابقات تایوان خواهیم کرد که طبق مقررات فدراسیون مستلزم این هستیم که در این مسابقات شرکت کنیم.

رکابزن تیم پتروشیمی تبریز در اواخر صحبت هایش گفت:یک شرکت اتریشی اسپانسر تیم پتروشیمی شده است که کل دوچرخه های تیم را تامین کرده است، آقای عرب باغی رئیس منطقه آزاد ارس در وارد کردن این دوچرخه ها به کشور زحمات زیادی را کشیده اند که جا دارد به عنوان سرمربی تیم پتروشیمی از ایشان تقدیر و تشکر کنم،آنها پس از صحبت هایی که با ما داشتند سریعا دستور دادند که این دوچرخه ها را در اختیار رکابزنان قرار دهند و گفتند این ها افتخار ورزش آذربایجان هستند./س
 
 
انتهای پیام/ش

 

برچسب ها: رکابزن ، عازم ، تور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.