رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: یک هزار و 100 تن میوه شب عید در استان بوشهر ذخیره سازی شده است.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عباس تابش در تنگستان گفت: 1100 تن  میوه شامل پرتغال  و سیب  برای شب  عید  در استان  بوشهر ذخیره شده که امیدوارم با  توزیع به موقع  بتوانیم ضمن تنظیم ایجاد آرامش و تعادل قیمت در بازار دسترسی مردم  به میوه  شب عید را سهل  و آسان کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: به غیر از  شهر اهرم  که در حال  حاضر نمایشگاه  بهاره در آن در حال  خدمت‌دهی  به مردم است در تظر داریم 9 نمایشگاه  دیگر در استان نیز برای تهیه مایحتاج مردم در اوائل سال جدید برپا کنیم.

وی با اشاره  به اینکه سیاست دولت حفظ و جلوگیری از افزایش  قیمت کالاها در آستانه سال جدید است، افزود: سیاست دولت تدبیر و امید  در آستانه سال  جدید ضمن حفظ  و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی  مردم  ارائه کالای با کیفت و قیمت مناسب از اهداف دولت است.

تابش با اشاره به نظارت مستمر صنعت  و معدن  بر قیمت کالاهای اساسی مردم گفت: کار گروهی در سازمان صنعت  و معدن تشکیل شده که به‌صورت مستمر بر قیمت‌های کالای مشمول قیمت‌گذاری نظارت کامل دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  بوشهر به نظارت بر قیمت حبوبات، مرغ  و سایر مایحتاج مردم  اشاره  و گفت:  در بحث قیمت حبوبات و مرغ  و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم سازمان با جدیت وارد این عرصه شده  تا بتوانیم رضایت مردم ولایتمدار استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بوشهر ، میوه ، شب عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.