معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: پیش بینی شده 17نمایشگاه صنایع دستی در نوروز 93 در استان دایر شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: این نمایشگاه ها در طاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا و ورودی شهرستان های استان کرمانشاه دایر می شود.

نصرت الله سپهرگفت : در این نمایشگاه ها از 28 اسفند ماه سالجاری تا 13 فروردین ماه سال آینده صنایع دستی منبت کاری، معرق، گلیم، گیوه، لباس محلی، سفال، ساخته های چرمی، ابزار فلزی و سازهای سنتی در معرض فروش و نمایش گذاشته می شود.

وی گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه ها، سیاه چادرهای عشایر نیز ایجاد می شود تا به پخت غذاها و شیرینی های محلی پرداخته و به مردم عرضه کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تعاونی ها، شرکت های تولیدی و بازرگانی، مجریان نمایشگاه ها که دارای مجوز برگزاری نمایشگاه صنایع دستی می باشند و همچنین کسانی که توان برپایی سیاه چادر عشایری در شهرستان های استان را دارند برای ثبت نام دعوت کرد.

وی افزود: هنرمندان باید برای ثبت نام به معاونت صنایع دستی استان کرمانشاه واقع در خیابان آیت الله کاشانی نبش کوچه 227 مراجعه و مدارک خود را تحویل و یا در شهرستان ها به ادارات میراث فرهنگی، صنایع د ستی و گردشگری مراجعه کنند/ش.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.