اسرای بیمار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اعلام کردند سازمان زندان های این رژیم آزمایش های پزشکی روی آنها انجام می دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ؛ همچنین حدود 22 اسیر بیمار فلسطینی با ارسال نامه ای به خویشاوندانشان در خارج از زندان از آنان خواستند کفن هایشان را آماده کنند. 

جوار البدیری گزارشگر شبکه تلویزیونی الجزیره از الخلیل گزارش داد: خانواده های اسرای فلسطینی در شهر الخلیل دست به تحصن زدند تا صدای فرزندانشان را که از آنان خواسته اند کفن هایشان را آماده کنند به گوش دیگران برسانند. بیش از 22 اسیر فلسطینی در نامه ای اعلام کردند به علت بی توجهی سازمان زندان های اسرائیل به بیماری آنان، با خطر مرگ مواجه هستند. این اسرا همچنین از موسسات بین المللی خواستند برای انتقال آنان به بیمارستان های غیرنظامی، که مطابق با قوانین بین المللی و قوانین اسرائیل است تلاش کنند. 

امجد النجار رئیس باشگاه اسرای فلسطینی در الخلیل گفت: «یکهزار اسیر فلسطینی در زندان های اسرائیل بیمار هستند که بیماری 90 نفر از آنان بسیار جدی است. 22 نفر از این اسرا که حالشان بدتر از دیگران است در درمانگاه بازداشتگاه الرمله نگهداری می شوند و به علت بی توجهی درمانی با خطر مرگ مواجه هستند».

نکته خطرناکتر در نامه اسرای فلسطینی این است که اعلام کردند سازمان زندان های اسرائیل مانند موش آزمایشگاهی روی آنان آزمایش های پزشکی انجام می دهد و با تزریق و خوراندن داروها موجب تشدید بیماری آنان می شود. 

همچنین اسرای فلسطینی که اعتصاب غذا کرده اند مانند اکرم البسیسی و معمر دنات با خطر مرگ مواجه هستند.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار