مقادیر زیادی مواد منفجره و تجهیزات نظامی گروه تروریستی داعش در دیاله عراق توقیف و مصادره شد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ؛‌این شبکه به نقل از وزارت کشور عراق از حمله به بزرگترین پادگان گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش و توقیف مقادیر زیادی مواد منفجره و تجهیزات نظامی این گروه در استان دیاله عراق خبر داد.

وزرات کشور عراق امروز اعلام کرد : بزرگترین پایگاه نظامی داعش درطی عملیاتی که در شمال شرق بعقوبه به اجرا درآمد کشف شد ، که حاوی مقادیر بسیاری مواد منفجره و تجهیزات نظامی و پرچم‌های این گروه بوده است.

سخنگوی وزارت کشور عراق سرتیپ "سعد معن" در گفتگو با پایگاه خبری "سومریه نیوز" اعلام کرد : نیروهای امنیتی مشترک از پلیس دیاله عراق و تیپ پنجم ارتش ، همراه با هواپیماهای نظامی در اطراف منطقه "الحفایر" در 60 کیلومتری شمال شرقی بعقوبه ، یک اردوگاه نظامی متعلق به گروه داعش را کشف نمودند که حاوی مقادیر بسیاری از مواد منفجره و موشک و تجهیزات نظامی دیگر بوده است.

وی گفت : عملیات نظامی برای کشف و ضبط این اردوگاه نظامی طبق گزارشات اطلاعاتی دقیق و همکاری اهالی این منطقه صورت پذیرفت. وی افزود : تروریست‌ها قبل از رسیدن نیروهای امنیتی از محل فرار کردند.

انتهای پیام /


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار