رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: گشت های نوروزی اداره کل تعزیرات حکومتی استان از ۱۵ اسفند ماه آغاز و نظارت بر قیمت‌ها تشدید می‌شود.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،داریوش جودکی، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف در اصناف در آستانه سال نو‌، گشت های این اداره کل از نیمه دوم اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال آینده بر فعالیت اصناف نظارت خود را بیشتر می‌کنند.

وی افزود: متآسفانه یکی از پدیده‌هایی که در آستانه عید نوروز با آن مواجه هستیم، پدیده گرانفروشی و یا عدم درج قیمت‌ها و فروش آنها به بهای مختلف است که در این راستا سازمان تعزیرات استان قزوین اقدام به گشت زنی و نظارت بیشتر بر اصناف کرده است.

جودکی با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های متخلفان گفت: با راه اندازی شعب سیار در روزهای نوروز به صورت شبانه روزی به پرونده های متخلفان رسیدگی می شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی قزوین از گشت مشترک بازرسان این اداره کل با بازرسان دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل صنعت معدن و تجارت و پایانه های مسافربری ( درون شهری و بیرون شهری )  به منظور تنظیم هرچه بهتر بازار و کاهش تخلفات خبر داد.

جودکی از رسیدگی به 4 هزار و 588 پرونده طی ماه های آذر، دی و بهمن  خبر داد و گفت:  در این مدت 4 هزار و 403 پرونده تخلف تشکیل شده است که یک هزار و 973 مورد از این پرونده‌ها مربوط به عدم درج قیمت‌، 1522 فقره مربوط  به گران فروشی و 908 پرونده هم مربوط به عدم صدور فاکتور و کم فروشی و تقلب است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 سازمان صنعت‌، معدن تجارت  تماس بگیرند.

انتهای پیام / م

منبع: تسنیم
برچسب ها: تعزیرات ، قزوین ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.