منیره سادات شیرازی مشاور شهردار در امور بانوان، از معصومه ویسی یکی از پرسنل ورزشکار و کوهنورد شاغل در منطقه که موفق به فتح قله تفتان شده بود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با تلاش دفتر مشاور شهردار در امور بانوان، طی مراسمی با حضور سادات شیرازی مشاور شهردار منطقه در امور بانوان، از معصومه ویسی ورزشکار و کوهنورد برتر منطقه که موفق به فتح قله تفتان شده بود با اهدای لوح تقدیر و هدیه از جانب شهردار منطقه تجلیل به عمل آمد.
 
 در این مراسم منیره سادات شیرازی مشاور شهردار در امور بانوان در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های این بانوی تلاشگر منطقه گفت: پیرو اجرای سیاست های راهبردی شهرداری تهران برای جلب مشارکت و حضور حداکثری بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... ، بانوان منطقه پیشرفت های محسوسی در زمینه های مختلف داشته اند و خانم معصومه ویسی گام های موثری در این زمینه برداشته است.
 
وی با بیان اینکه دستاورد حضور فعال و موثر  بانوان در عرصه های مختلف ایجاد روحیه شادابی و نشاط در محیط کار و منزل و اجرای بهینه امور است افزود: همچنین با تدابیر مهندس عظیمی شهردار منطقه، تاکنون گام های موثری در جهت رفاه حال بانوان در منطقه برداشته شده و بانوان نیز با تلاش و همت مضاعف در همه زمینه ها حضور فعالی دارند و سهم شایسته ای در پیشبرد اهداف شهرداری تهران طی سالیان متمادی داشته اند.
انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: مشاور ، بانوان ، تفتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار