معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پرداختی ناقص سال 92 وزارت ورزش در پرداختی سال آینده توجه بیشتری به هیئت‌های ورزشی استان‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سید نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانا در نشست مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شطرنج روزگذشته با حضور رؤسای هیئت‌های شطرنج برگزار شد، گفت: این را قبول داریم که به برخی رشته‌ها توجه بیشتری شده است اما در طی 2 هفته آینده حمایت‌های مالی قابل توجهی در اختیار فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی قرار خواهد گرفت.

سجادی درباره عملکرد فدارسیون شطرنج در سال 92 اظهار داشت: تمام اعضای هیئت فدراسیون شطرنج با وجود کمبود اعتبارکار خود را به درستی انجام داده‌اند و من از عملکرد آنها راضی هستم.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش جوانان بیان داشت: رشته شطرنج به گونه‌ای است که در 31 استان کشور زمینه‌اش فراهم است و انتظار ما از هیئت‌های شطرنج استان‌ها این است که نقش پررنگ‌تری را در مسیر پیشر فت شطرنج ایفا کنند.

وی در خصوص اینکه باید به رشته شطرنج نگاه همگانی شود اذعان داشت: ورزش شطرنج باید از طریق آموزش‌هایی نظیر فضای مجازی همگانی شود زیرا این رشته سهل الوصول است و نیاز به تجهیزات خاص نداشته و محدودیت سنی ندارد.

سجادی در ادامه افزود: انتخابات رئیس فدراسیون به صورت آزادانه برگزار خواهد شد و هیچ فدراسیونی نمی‌تواند به وزارت ورزش بگوید که چه کسی را انتخاب کند، در سال آینده یک آیین نامه‌ای برای شرایط احراز کاندید شدن ریاست فدراسیون اجرا خواهد شد وکسانی برای ریاست انتخاب می‌شوند که شرایط آنها با شرایط آیین نامه مطابقت داشته باشد.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش جوانان خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده سال پرتحرکی برای ورزش کشورمان باشدو هدف ما حل مشکل فدراسیون‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسیر ، محدودیت ، سجادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار