نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردم این استان از الحاق بخشی از استان هرمزگان به استان فارس عصبانی هستند و از دولت تدبیر و امید انتظار دارند در راستای لغو این مصوبه وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران اعزامی به استان هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان پیش از آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور در ورزشگاه تختی بندرعباس با عرض خیر مقدم به هیئت دولت گفت: از زمان ریاست جمهوری دکتر روحانی، آرامش در جامعه برقرار و دلهره‌ها کم شده است.
 
وی افزود: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید درگیری‌ها پایان یافته است و این ناشی از اندیشه تدبیر و امید است.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: امیدواریم دولت یازدهم بتواند در داستان انرژی هسته‌ای همان گونه که خواسته مقام معظم رهبری است و باعث خوشحالی وی می‌شود کار را به سامان برساند.
 
وی  با تشکر از رئیس جمهور به دلیل اینکه اولین نشست خود را در این استان به دیدار مردمی اختصاص داده است، اظهار داشت: من به عنوان یک طلبه از شما تشکر می‌کنم که در اولین  حضور در استان هرمزگان دیدار با مردم را اولویت خود قرار داده‌اید.
 
نعیم‌آبادی خطاب به دکتر روحانی تاکید کرد: کشاورزان در این استان با مشکلات متعددی روبرو هستند که امیدوار هستیم دولت تدبیر و امید موانع و مشکلات موجود در این بخش را حل کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: مردم هرمزگان از الحاق بخشی از این استان به استان فارس عصبانی هستند لذا انتظار داریم شما و دولت یازدهم در این باره تدبیر ویژه‌ای را اتخاذ کند.
 
وی خاطر نشان کرد: بهترین و شیرین‌ترین سوغاتی شما به مردم هرمزگان لغو این الحاق است که امیدواریم در این راستا وارد عمل شوید.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار