مدیر اجرایی سبد کالا گفت:در هیچ استانی با کمبود کالا مواجه نشدیم و توزیع نیز با کمک گرفتن از شبکه های تخصصی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بهمن حاجعلی در جمع روساي سازمانهاي صنعت،معدن وتجارت گفت : 8 هزار دستگاه پوز در کشور فعالیت می کنند و امیدواریم در مراحل بعدي به 15 هزار نقطه فیزیکی دارای پوز برسیم.
 
وی همچنین اعلام کرد : 100 درصد کالای مرحله اول تحویل شده است و 20 درصد مازاد هم در اختیارشان است و به این ترتیب  120 درصد کالا در اختیار نظام توزيع قرار گرفته است.
 
حاجعلي ادامه داد: در هیچ استانی با کمبود کالا مواجه نشدیم  و توزیع نیز با کمک گرفتن از شبکه های تخصصی صورت گرفت که  موظف هستند با امکانات خود يا عواملي كه سازمانهاي صنعت،معدن وتجارت از بين اصناف انتخاب وبه آنها معرفي مي كنند در هر شهری نقاط توزیعی بايد داشته باشند .
 
حاج علي همچنين گفت: بصورت روزانه وضعيت توزيع وفروشگاههاي توزيع كننده در سراسر كشور رصد مي شود و در صورت هرگونه مشكلي ، تصميمات لازم اتخاذ مي شود.
 
وي تاكيد كرد: مديران فروشگاههاي زنجيره اي جلسات منظمي در وزارتخانه دارند و ما گزارش هاي  واصله را از سراسر كشور بررسي مي كنيم.
 
مدیر اجرایی سبد کالا افزود: این عملیات روش نوین الکترونیکی کردن به عنوان زیر ساخت شکل گرفت وتجربه مفيدي بود
 
وي همچنين تصريح كرد: جو منفي پيش آمده نگذاشت زواياي مثبت اين طرح براي مردم ومسئولين تبيين شود.
 
مدیر اجرایی سبد کالا گفت : اين براي اولين بار است در اين حجم كالا بصورت منسجم ، يكپارچه ويكدست در سراسر كشور بصورت رايگان توزيع شد .

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار