استاندار تهران گفت : هدف استانداری با افزایش دامنه نظارت بر عملکرد فرمانداران در سیستم مدیریت شهری شهرستانهای پایتخت در راستای کاهش مشکلات مردم ، دنبال نصب برچسب هویت به استان تهران است.

سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد یستم مدیریت استانداری تهران گفت : فرمانداران در استان تهران قدرت اجرایی مستقلی در رسیدگی به امور شهرستانهای خود دارند.

وی با اشاره به اینکه استانداری با فرماندارانی که در هر زمینه ای خارج از مسیر تعین شده حرکت کنند ، برخورد خواهد کرد ، تصریح کرد : فرمانداران شهرستانهای تهران مانند پردیس و دماوند باید به منظور ساماندهی برای امور شهرستانهای خود با طرح برنامه های درست اقدامات لازم را انجام دهند .

استاندار تهران با تاکید بر مقوله تبعیض اختیار به عنوان یکی از سیاست های استانداری تهران ، از وجود سایه نظارت و کنترل بر سیستم مدیریت فرمانداران خبر داد و تصریح کرد : استانداری با هیچ مسئولی عقد اخوت برادری نبسته است و با مسئولان کم کار برخورد خواهد کرد.

استاندار تهران در خاتمه اظهار داشت : زمان ملاقات مردمی و بازدید شهرستانی مسئولان باید مشخص باشد و از طریق زمان بندی درست و اطلاع رسانی به مردم باید از طریق سایت فرماندارای و ادارات مختلف صورت گیرد ./ش


برچسب ها: برچسب ، هویت ، استان تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.