نام خیابان بهبودی از نام‌های پیش از انقلاب و مربوط به خاندان پهلوی که گزارشی در همین رابطه نیز از رسانه ملی پخش شده و با توجه به بازتاب آن از سوی شهروندان به زودی این نام تغییر پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای جلسه امروز شورای شهر مجتبی شکوری عضو کمیسیون فرهنگی و رئیس کمیته نامگذاری خیابان‌های پایتخت در شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با اشاره به پخش گزارش خیابان بهبودی از رسانه ملی اظهار داشت: پس از پخش گزارش خیابان بهبودی از رسانه ملی تماس‌های مکرری از سوی شهروندان جهت نامگذاری و تغییر نام برخی خیابان‌ها به ویژه خیابان بهبودی داشتیم.
 
وی ادامه داد: در مورد خیابان بهبودی با استعلام‌هایی گرفته شده مشخص شد این اسم از گذشته باقی مانده که مربوط به خاندان پهلوی است و از نزدیکان رضاخان و محمدرضا شاه بوده است.
 
شاکری در ادامه بیان داشت: از این دست نام‌ها متاسفانه در سطح شهر وجود دارد و نکته ای که شورای شهر روی آن دقت نظر دارد این است که نامگذاری را به پیشنهاد کسانی که در همان مناطق حضور دارند انجام دهند.
 
رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر خاطرنشان کرد: در مورد خیابان بهبودی با توجه به گزارش پخش شده از رسانه ملی اسامی پیشنهادی از امروز بررسی خواهد شد و در آینده نزدیک این نام تغییر خواهد کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار