دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک 2012 لندن گفت: با توجه به تغییر قوانین کشتی در مسابقات جایزه بزرگ مجارستان خیلی بهتر و بیشتر می‌توان با این قوانین آشنا شد.

امید نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به صلاحدید کادر فنی در مسابقات جام جایزه بزرگ مجارستان به میدان خواهم رفت که در این رقابت ها به دنبال دو اصل مهم هستم.

وی تصریرح کرد:در سال 2014 قوانین جدید کشتی اجرا شد در نتیجه من به همراه برخی از فرنگی کارانی که مدت هاست در هیچ میدانی کشتی نگرفتیم با این قانون ها از نزدیک آشنایی نداریم به همین منظور در مجارستان تجربه لازم را به دست خواهیم آورد تا از این پس تمرینات خود را برای این اساس دنبال کنیم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2011 اضافه کرد:علاوه بر آشنایی با قوانین مسابقات مجارستان فرصت بسیار مناسبی است که با کشتی گیران خارجی که در وزن های جدید به میدان می روند نیز آشنا شد وبرای میادین مهم روی نقاط ضعف و قوت آنها نیز بهتر کار کرد.

وی درباره این که در چه وزنی به میدان خواهد رفت گفت :من از این پس در همه مسابقات در وزن 66 کیلو گرم کشتی خواهم گرفت و خوشبختانه برای نخستین بار تغییر اوزان کشتی از هر نظر به سود من شد.

نوروزی در پاسخ به این سوال که با چند درصد آمادگی در مجارستان به میدان خواهد رفت اظهار کرد:به هر حال با توجه به این که هدف کوتاه مدت من حضور پرقدرت در مسابقات جام جهانی تهران است هم اکنون با یگ آمادگی نسبی به مجارستان می روم و این مسابقات علاوه بر مواردی که قبلا عرض کردم می تواند یک محک جدی برای من باشد.

وی اضافه کرد:البته به دلیل بیماری سرماخوردگی که دارم تا اندازه ای کسالت دارم که امیدورام تا شروع مسابقات بهتر شوم و بتوانم روی تشک با انرژی بیشتری حاضر شوم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2010 گوانگجو در پایان در خصوص میزبانی مسابقات جام جهانی گفت:میزبانی تهران برای مسابقات جام جهانی خبر بسیار خوبی بود چرا که مردم کشورمان در اردیبهست ماه می توانند از نزدیک شاهد افتخارآفرینی بچه های فرنگی کار باشد و در مقابل بچه ها نیز با روحیه ی مضاعفی که می گیرند خود را برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی 2014آماده خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار