تحقیق اخیر سرویس بهداشت ملی انگلیس نشان داد تعداد بیماران انگلیسی که سال جاری میلادی قادر به مراجعه به پزشک نبودند نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس‌تي‌وي، طبق یک گزارش، بیش از ۳۴ میلیون بیمار در انگلیس به علت کاهش بودجه‌ مراقبت‌های بهداشتی در سال ۲۰۱۴ نمی‌توانند به پزشک خود مراجعه کنند.

به گزارش "کالج سلطنتی پزشکان عمومی"، با توجه به کاهش ۹ میلیارد پوندی سهم خدمات پزشکان عمومی در بودجه، مطب‌ها قادر به استخدام کارکنان مورد نیاز برای رسیدگی به درخواست‌های فزاینده بیماران نیستند و تقریبا نیمی از جمعیت انگلیس در سال جاری میلادی یک نوبت ویزیت پزشک عمومی را از دست خواهند داد.

دکتر "مائورین بیکر"، رییس کالج سلطنتی پزشکان عمومی در این‌باره گفت: کاهش بی‌سابقه‌ بودجه بخش خدمات بهداشتی و پزشکی در جامعه، پزشکان عمومی را به زانو درآورده است.

پزشکان عمومی نمی‌توانند به این شیوه ادامه دهند و نگرانی ما این است که کاهش دسترسی به پزشکان عمومی ممکن است برخی از مشکلات را بغرنج‌تر کند.

بیکر همچنین افزود: بیماران باید از خودشان مراقبت کنند و برای مراجعه به پزشک در زمان دیگری را انتخاب کنند  یا درصدد استفاده از خدمات پزشکی در مراکز سرپایی یا واحدهای اورژانس و سوانح باشند.

اداره‌ بهداشت و درمان انگلیس کالج سلطنتی پزشکان عمومی را به تخمین نادرست با استفاده از اطلاعات جزئی و ناکافی متهم کرد.

تحقیق اخیر سرویس بهداشت ملی انگلیس نیز نشان داد تعداد بیماران انگلیسی که سال جاری میلادی قادر به مراجعه به پزشک نبودند نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

کالج سلطنتی پزشکان عمومی و انجمن ملی مشارکت بیماران از دولت انگلیس خواسته‌اند سهم پزشکان عمومی از بودجه را در سال ۲۰۱۷ از ۸.۵ به ۱۱ درصد افزایش دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، بیمار ، کاهش ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار