لنوو که روز گذشته در خبری اعلام کرده بود، هم اکنون محصولاتش در 26 کشور جهان عرضه می‌شود، امروز در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلون از سه اسمارت فون اندرویدی دیگر رونمایی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، این کمپانی که قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد تا بازارهای بیشتری را در اختیار خود داشته باشد امروز از سه اسمارت فون اندرویدی رونمایی کرد، اولین محصول این کمپانی S860 نام گذاری شده است که به صفحه نمایش 5.3 اینچی HD، پردازنده چهارهسته ای 1.3 گیگاهرتزی ساخته ی مدیاتک به همراه 2 گیگابایت رم، دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و 1.6 مگاپیکسلی در جلو و یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپری مجهز شده است، این اسمارت فون قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد.


محصولی بعدی S850 نام گذاری شده است؛ اسمارت فونی که به همان پردازنده ی مدل S860 مجهز شده است، اما از 1 گیگابایت رم استفاده می کند.



این محصول به صفحه نمایش 5 اینچی 720P، دوربین اصلی 13 و دوم 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و با قیمت 269 دلار عرضه می شود،  محصول آخر S660 نامیده می شود و به یک پردازنده ی MTK مجهز شده است، صفحه نمایش این محصول 4.7 اینچی با رزولوشن 960 در 540 می باشد، رم 1 گیگابایتی و دوربین 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این اسمارت فون به شمار می‌رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار