معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خواستار نظارت دقیق بر عملکرد هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و مسافربری‌های استان به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران نورزی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،قادری با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، بستر توسعه صنعت گردشگری در استان را فراهم کرده است گفت: با ارائه تدابیر لازم و همچنین پیگیری در خصوص کاهش تعرفه هتل‌ها و بنزین، در تعطیلات نوروزی امسال شاهد ورود تعداد زیادی از هموطنان و گردشگران خارجی به استان باشیم.
وی با اشاره به اینکه لازم است با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه خدمات هرچه بیشتر به مهمانان نوروزی مهمان‌نوازی مردم این استان را به صورت محسوس به نمایش بگذاریم افزود:نظارت دقیق بر نحوه عملکرد هتل‌ها و اقامتگاه‌های سطح استان بستر را برای افزایش ورود مسافرین به استان فراهم خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه گردشگری بحث مهمی است و استان ما در این حوزه می‌تواند به جایگاه مناسبی دست‌ یابد اضافه کرد: این استان از لحاظ گردشگری درمانی، طبیعی و تاریخی از جایگاه بالایی برخوردار است و باید به بهترین شکل از این بستر برای توسعه صنعت گردشگری بهره‌ گرفت./س
انتهای پیام/
برچسب ها: نظارت ، هتل ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.