لنوو که زیر مجموعه برند IBM به شمار می آید، در یکی دو سال اخیر علاوه بر نوت بوک در بخش تلفن های هوشمند سرمایه گذاری زیادی کرده است و گرچه محصولات این برند در بازار کشور وارد نشده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارا، لنوو سال گذشته میلادی را به عنوان چهارمین شرکت بزرگ تولید کننده ی اسمارت فون در دنیا پشت سر گذاشت، جایگاهی که با وجود شرکت‌های هم چون سونی، ال جی، موتورولا، بلک بری و ... دستاورد بزرگی برای این کمپانی به شمار می رود، این کمپانی تنها 18 ماه قبل از کسب این جایگاه محصولات خود را در بازار چین به فروش می رساند، اما هم اکنون اعلام کرده است که تولیدات خود را به 26 کشور دنیا صادر می کند و هم اکنون با خرید موتورولا Mobility از گوگل قصد دارد تا به بازار آمریکای شمالی دسترسی پیدا کند.

البته همان گونه که گفته شد لنوو هم اکنون بیشتر به علت تولید پی سی های خود شناخته می شود به طوری که این کمپانی در حال حاظر بزرگترین تولید کننده ی پی سی در دنیا به شمار می رود اما رشد سریع آن ها نیز در بخش اسمارت فون و تبلت قابل ستایش است.

این کمپانی مانند دیگر بزرگان دنیای اسمارت فون ها در کنگره ی جهانی موبایل امسال در شهر بارسلون شرکت دارد و  محصولات مختلفی از جمله تبلت ها و اسمارت فون ها را معرفی می‌کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار