کاهش قیمت اسمارت فون ها یکی از بهترین راه جذب مخاطبان می‌باشد، شگردی که سامسونگ از آن برای جلو افتادن از اپل استفاده کرد و موفق هم شد، اما این کاهش قیمت تا چه حدی امکان پذیر است؟

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، کمپانی موزیلا که اکثرا آن را به مرورگر فوق العاده ی فایرفاکس می شناسند، قصد دارد تا به کمک Spreadtrum یک اسمارت فون 25 دلاری را تولید و عرضه کند، Spreadtrum که شرکتی ناشناخته در زمینه ی تولید تلفن های همراه به شمار می رود، ایده ای مشابه ایده ی موزیلا دارد و آن هم تولید اسمارت فون هایی با حداقل قیمت است. ایده ی مشترکی که به احتمال فراوان موجبات همکاری دو شرکت را با یکدیگر فراهم می‌کند.

شرکای این پروژه قصد دارند برای پایین نگاه داشتن قیمت دستگاه، از یک تراشه ی SC6821 با معماری Cortex A5 استفاده کنند، تراشه ای که قابلیت پشتیبانی از LTE را ندارد و فقط از شبکه های WCDMA و EDGE پشتیبانی می کند، این تراشه از سایر قابلیت‌های ارتباطی از قبیل وای فای، بلوتوث، دوربین و رادیو FM نیز پشتیبانی می کند، صفحه نمایش دستگاه هم یک دیسپلی 3.5 اینچی HVGA خواهد بود و سیستم عامل آن فایرفاکس OS می‌باشد اما از دیگر امکانات این محصول و زمان عرضه آن اطلاعی در دسترس نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار