كاتاي ايران چند سالي است كه حركت روبه جلوي خود را آغاز كرده است و در اين مسير كاتاي تيمي به دنبال موفقيت در سطح جهان است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت فدراسيون كاراته "احد شاهين"، "آرمين روشني" و "فرزاد محمد خانلو " از انگيزه بالاي خود براي كسب موفقيت در ليگ جهاني و سپس مسابقات قهرماني جهان گفتند.
 
در ابتدا، آرمين روشني درخصوص غيبت تيم 3 نفره اش با محمد خانلو و شاهين در سوپر ليگ، گفت: ما طبق برنامه پيش مي رويم و به همين دليل تصميم گرفتيم تا در ليگ اين فصل شركت نكنيم.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از عملكرد بين المللي تيمش در سال جاري راضي بوده است، گفت: بايد راضي باشم چراكه مدال هاي خوبي كسب كرديم و در قهرماني آسيا نيز با وجود اينكه نقره اي شديم نمايش ايده الي داشتيم.
 
روشني در پاسخ به اين سوال كه آيا با وجود نمايش مناسب در ديدار نهايي مسابقات قهرماني آسيا انتظار نتيجه 5 بر صفر مقابل ژاپن را داشت؟ اظهار كرد: بونكاي جديدي اجرا كرديم كه شايد چندان براي داوران قابل درك نبود. وقتي فنون خود را براي داوران توضيح داديم آنان به تمجيد از عملكرد ما پرداختند، اما ديگر زمان گذشته بود.
 
اين كاتارو در مورد برنامه هاي تيمش تصريح كرد: درنظر داريم حتما در چند مرحله ليگ جهاني شركت كرده و خود را براي حضور در مسابقات جهاني آزمايش كنيم.
 
در ادامه "فرزاد محمد خانلو " با اشاره به اينكه از عملكرد خود و هم تيمي هايش راضي بوده است، اظهار كرد: تقریبا به خواسته هاي خود رسيديم.
 
وي در خصوص اينكه اجراي بونكاي مختلف در مسابقات، دشوار نيست؟ گفت: اين مساله دشواري دارد ولي ديدگاه مربي ما اين است كه بونكاي يك هنر تلقي مي شود و جا براي پيشرفت دارد.
 
اين كاتارو ادامه داد: ما به هيچ عنوان الگو برداري نمي كنيم و بسياري از موارد را در بونكاي و كاتاي خود اجرا كرديم كه خيلي از كشورها پس از مدت ها به آن پي بردند.
 
محمد خانلو افزود: تعداد ضربات بونکای ما خیلی بیشتر از تیم های دیگر و شاید سه برابر ژاپن است. تلاش خواهيم كرد تا در سال آينده با لطف خداوند به اهدافمان دست يابيم.
 
سپس "احد شاهين" به جمع روشني و محمد خانلو اضافه شد و اظهار كرد: به حد كافي در سطح آسيا شناخته شده هستيم و معتقدم خيلي كشورها از تيم ما الگو برداري مي كنند.
 
وي حضور در مراحل مختلف ليگ جهاني را داراي اهميت دانست و اظهار داشت: با حضور در ليگ جهاني شرايطمان بهبود مي يابد و براي داوران شناخته تر مي شويم و يقين دارم مي توانيم در جهاني آلمان نتيجه بگيريم. البته اگر به كاراته وان هم اعزام نشويم بهانه نخواهيم آورد.
 
شاهين گفت: در جهاني فرانسه با اختلاف يك پرچم مغلوب مصر شده و به مدال نرسيديم و حالا مي خواهيم طلسم شكني كرده و كاتاي ايران را به مدال جهاني برسانيم. در كوميته شايد داوران به دو تا سه ضربه امتياز ندهند ولي جا براي جبران وجود دارد اما در كاتا يك اشتباه داور همه چيز را تغيير مي دهد.
 
اين كاتاروي با تجربه در مورد عدم حضور تيمش در سوپر ليگ گفت: مي خواستيم تمرين پايه اي بدنسازي داشته باشيم. مي دانم خيلي از جوانها دوست دارند با تيم ما در ليگ رقابت كنند اما عدم حضورمان نيز سبب مي شود تا فضا براي هنرنمايي آنان مهيا شود.
 
در پايان احد شاهين، فرزاد محمد خانلو و آرمين روشني از تلاش‌هاي مسئولان فدراسيون كاراته براي موفقيت ورزشكاران قدرداني كردند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قهرمانی ، مسابقات ، جهان ، کاتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار