مدیر اداره مطالعات اجتماعی و فرهنگی منطقه9 از راه‌های افزایش و گسترش برنامه‌های آموزش در سرای محله مهرآباد جنوبی خبر داد.

حمیرا صفاخو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از مراکز مهم محله مهرآباد جنوبی واقع در ضلع جنوبی میدان فتح در منطقه9 که می‌تواند نقش بسزایی در ارائه خدمات و آموزش ساکنان داشته باشد، سرای محله مهرآباد جنوبی است که زیر نظر شهرداری این منطقه به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی در خصوص هدف اصلی انجام این پژوهش تصریح کرد: هدف اصلی از انجام این پژوهش توسط پژوهشگران این محله، بررسی میزان آشنایی ساکنین محله با سرای محله و خدمات ارائه شده در این مراکز و همچنین شناسایی راه‌های گسترش، افزایش برنامه‌های آموزش با توجه به نقاط قوت و ضعف موجود در سرای محله است.

صفاخو در ادامه گفت: از آنجاییکه آموزش و تمرین عامل در دگرگونی طرز نگرش و رفتار افراد محله است و در مسیر رشد اقتصادی، بهبود کیفیت زندگی و ایجاد دانش و مهارت به کارگرفته می‌شود جایگاه ویژه‌ای در محلات پیدا کرده است.

مدیر اداره مطالعات اجتماعی و فرهنگی منطقه9 در پایان خاطرنشان کرد: پس از جمع‌آوری اطلاعات و انجام امور پژوهش مربوط به این طرح، نتایج آن در امتیاز مدیران و شهروندان ساکن این محله قرار خواهد گرفت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: سرای ، محله ، مهرآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار