نوبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نقشه راه تحقق اهداف "اقتصاد مقاومتی" ابلاغ می‌شود/ بودجه 93 بدون اتکا به نفت تهیه شد

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور از ابلاغ نقشه راه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به مسئولان در آینده نزدیک خبر داد.

محمدباقر نوبخت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در رابطه با برنامه دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: معاونت برنامه‌ریزی فعالیت‌های خود را در زمینه اجرای این سیاست‌ها شروع کرده و در آینده نزدیک نقشه راه تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به مسئولان ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس این نقشه راه هرچه سریع‌تر شرایط اقتصادی پوینده، شکوفا و مصون از آسیب‌های ناشی از تحریم را فراهم کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، گفت: در کنار تهیه و تنظیم بودجه 93 برنامه‌ای برای شرایط بدبینانه تهیه شد ضمن آنکه امیدواریم بهترین شرایط برای ملت شریف ایران فراهم شود.

نوبخت افزود: اگر منابع ما که بخش مهم آن نفت است به هر دلیلی بخواهد در مضیقه باشد باید بتوانیم از دیگر ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

وی تأکید کرد:‌ باید بتوانیم از ظرفیت‌های داخلی برای اداره کشور بدون اتکا به نفت با حرکت به سمت اهداف توسعه برخوردار شویم./ذ

انتهای پیام/
برچسب ها: اهداف ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
آقاي نوبخت آخرش كار خودت رو كردي ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۲:۴۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
با سلام
اگر بودجه 93 بدون اتکا به نفت تهیه و تنظیم شده به این معنی است که اتکا بودجه ی ما بر پایه صنعت تجارت خارجی،صنعت گردشگری، و بسیار از صنایعی که ایران در آنها ضعف دارد است، آیا این حرف که سیاست گذاری بودجه ی ما که سالهای بسیار زیادی است متکی به نفت است میتواند به این زودی و فقط با تغیر دولت و با هیچ گونه آمادگی از نظر تغیر سیاست بودجه گزاری خود را به کلی از نفت جدا بداند؛ به نظر من این حرف که بودجه ی 93 بدون اتکا به نفت تهیه و تنظیم شده است هم به نوعی عجولانه و هم به صورتی نابخردانه است.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۲:۳۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
اقاي لاریجانی که گفت چهل وچند درصد بودجه متکی به نفته!!اقاي نوبخت چي ميگن؟
آخرین اخبار