رژیم صهیونیستی به 40 خانوار فلسطینی دستور داد شهر عیزریه واقع در کرانه باختری رود اردن را تخلیه کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، یکی از ساکنان منطقه جبل بابا در شهر عیزریه گفت این خانواده ها از سال 1948 که اسرائیل تاسیس شد و از روستاهایشان بیرون رانده شدند، در این منطقه زندگی می کنند. 

یک فعال فلسطینی گفت مسئولان اسرائیلی دستور تخلیه و تخریب خانه های 40 خانوار فلسطینی ساکن منطقه جبل بابا در شهر عیزریه واقع در شرق بیت المقدس را صادر کرده اند. 

هانی حلبیه، سخنگوی « کمیته مقاومت مردمی» در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت : « ارتش اسرائیل تا دوم مارس به خانوارهای فلسطینی فرصت داده است منطقه را تخلیه کنند.» 

وی افزود :« دست کم 350 نفر در 22 خانه موقت در این منطقه زندگی می کنند . این خانه ها علاوه بر دهها چادری است که خانوارهای فلسطینی در آن سکنی گزیده اند. بدین ترتیب همه آنها بی خانمان خواهند شد.» 

یکی از ساکنان این منطقه گفت :« آنها می خواهند ما را از اینجا بیرون برانند ، اما ما جایی نداریم برویم . آنها ما را قبلاً یک بار آواره کردند و نباید دوباره این کار را انجام دهند. من هفت فرزند دارم که آواره خواهند شد. این اقدام اسرائیل با کدام یک از قوانین بین المللی مطابقت دارد.» 
اسرائیل در حال حاضر به دنبال تخلیه افراد قبلیه ای بادیه نشین منطقه جبل بابا از خانه هایشان است تا جای کافی برای ایجاد دیوار حائلی که شهرهای ابودیس ، ساحره و شرق بیت المقدس را از یکدیگر جدا خواهد کرد، داشته باشد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار