نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس گفت: تولیدات دامی و کشاورزی در این شهرستان علمی شود.

حمید رضا مشهدی‏ عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: برای اصلاح نژاد دام، مطالعات و کارهای زیادی شده است.

وی ادامه داد: اما با توجه به نیاز مبرم به اصلاح نژاد و استفاده از ملکه هایی با ژن قوی در زنبور داری، اتفاقات خوبی در این زمینه در اینشهرستان نیفتاده است؛ فضای مکانیزه عرضه دام در ایام ویژه سال در سطحی وسیع در دماوند ایجاد می شود.

مشهدی عباسی تصریح کرد: نبود این فضا یکی از مشکلات اصلی دامداران شهرستان است که با پیگیری های انجام شده، این محل در زمینی به مساحت 10 هکتار در ورودی شهر آبسرد و کنار باغ سرهنگ ایجاد می شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی نخستین و اصلی ترین اهداف کاری خود را از ابتدای انتخاب به عنوان نماینده مجلس در سه حوزه مهم کشاروزی، گردشگری و توسعه دانشگاه ها معرفی کرد.

وی با بیان اینکه راهی جز توسعه نداریم، اضافه کرد: توسعه به دنبال خود اشتغال و آبادانی را به همراهدارد؛ در یک چرخه می توان گفت که اشتغال و آبادانی به کار کشاورزان و دامداران رونق می دهد.

مشهدی عباسی ادامه داد: گردشگر و توریست با یک بار مراجعه به منطقه با هدف گردشگری، شاید برای بار دوم نیازی نبیند که مراجعه داشته باشند؛ اما اگر محصولات تولیدی طبیعی دامی و کشاورزی مرغوب و ویژه در منطقه ببیند، برای بار دوم و چندم هم به آن محل سفر می‏ کنند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رسیدن به این مرحله، دامداران و صاحبان صنعت تولیدات دامی باید به تولید محصولات با کیفیت خاص، ممتاز و بی نظیر بیندیشد، وگرنه محصولات دامی معمولی همه جا به وفور وجود دارد/س.


برچسب ها: تولیدات ، کشاورزی ، دام ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.