شب گذشته آتش سوزی گسترده در مجتمع تجاری در بلوار جمهوری کرج خبر ساز شد

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، عصر روزیکشنبه شهروندان استان البرز با مشاهده شعله های  آتش بلافاصله با ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج تماس و از حریق مجتمع تجاری دربلوار جمهوری خبر دادند.

 بر اساس این گزارش: بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 105 به محل حادثه اعزام ومشاهده کردنذ ، دریک مجتمع 5 طبقه 35واحدی در طبقه فوقانی که انبار فست فود و مملو از روغن ، ظروف یکبار مصرف ، جعبه پیتزا و مواد قابل اشتعال بود، طعمه حریق شده است.

با توجه به گستردگی اتش سوزی ایستگاه های 107،108 و 109 نیز جهت پشتیبانی اعزام و با رعایت نکات ایمنی بدون درنگ همراه با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام ودود شدید ناشی ازآتش سوزی را با استفاده از دستگاههای توربوفن به بیرون هدایت نمودند.

لازم به ذکر است،ازتعداد 63 نفر از ساکنین مجتمع تجاری تعداد 57 نفر با استفاده از دستگاه تنفسی و وتعداد 6 نفر با کمک نردبان هیدرولیکی مستقر در محل حادثه از کانون حریق به محل امن انتقال یافتند.

نیروها در ادامه پس از لکه گیری  و ایمن سازی، عملیات را به پایان بردند.

معاونت خدمات شهری به همراه مدیریت سازمان ،رئیس پلیس راهور شهر کرج ودرادامه فرماندار در صحنه حریق حضور یافته و نظاره گر فعالیت آتش نشانان بودند.

گفتنی است با تلاش‌ انسان‌دوستانه ماموران آتش‌نشانی از جمله سرتیم عملیات  که  جان یک کودک خردسال را با قراردادن زیر لباس ضد حریق خود از میان شعله‌های آتش‌  نجات داد، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار