مدیر مرکز آفرینش‌‌های ادبی حوزه هنری با اشاره به این‌که کاکایی یکی از افرادی است که در خط انقلاب است و در آینده نیز خواهد بود‌، گفت: نباید خارج از چهارچوب‌های جشنواره فجر قدم برداشته شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ "علیرضا قزوه" مدیر مرکز آفرینش‌‌های ادبی حوزه هنری گفت: من و سایر شاعران هم فکرم تا به امروز از عبدالجبار کاکایی و هشتمین دوره جشنواره شعر فجر حمایت کرده‌ایم و بعد از این نیز از وی حمایت خواهیم کرد.
 
وی درباره مصاحبه روز گذشته خود با یکی از رسانه‌ها و انتقادات به برگزاری این دوره از جشنواره شعر فجر گفت: من در این مصاحبه عنوان کرده بودم که باید شورای سیاست‌گذرای درباره سیاست‌های این جشنواره تصمیم بگیرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به 14 تن از شاعران کشور حکم داده است و این افراد باید درباره سیاست‌های این جشنواره تصمیم بگیرند. سخن من این است که نباید خارج از این چهارچوب‌ها قدم برداشته شود. شورای سیاست‌گذاری هر چیزی را که اجرا کرد باید دبیر اجرایی و دبیر علمی آن را به شکل خوبی پیاده کنند.
 
قزوه گفت: اتاق فکر جشنواره باید یک ساز و کار منطقی و اداری داشته باشد،‌ کاکایی یکی از افراد مورد تایید ماست. یکی از دوستان قدیم ماست و ما به او ارادت داریم. آقای کاکایی یکی از افرادی است که در خط انقلاب است و در آینده نیز خواهد بود. به دلیل همین اعتماد به وی حکمی داده شده است، اما وی نباید از حلقه 14 نفری که شورای سیاست‌گذاری این جشنواره را تشکیل می‌دهند، خارج شود.
 
قزوه با اشاره به چند صدایی بودن در هشتمین جشنواره شعر فجر گفت: ما بسیار علاقه‌مند هستیم که فضا بازتر شود و همه در این جشنواره شرکت کنند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.