دبیر کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری ابرکوه گفت: این کمیسیون برای حفظ سلامتی مردم و با تشکیل جلسات متعدد اقدام به پلمپ واحدهای مزاحم می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی‌اکبر زرپنجه اظهار کرد: کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری ابرکوه در راستای جلوگیری از فعالیت کلیه اماکن و مراکز نگه‌داری دام و کارگاه‌ها و به طور کلی تمام مشاغل و کسب‌هایی که مزاحمت و تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم می‌کنند، تشکیل شده است.

وی افزود: کمیسیون ذکر شده در سال 92 فعالیت جدی خود را در این زمینه پیگیری کرد به طوری که 25 جلسه با حضور اعضای جلسه همچنین حضور شاکیان و متشاکیان تشکیل شد.

دبیر کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری ابرکوه در مورد اعضای این کمیسیون عنوان کرد: نمایندگان دادگستری شهرستان، شورای اسلامی شهر، شبکه بهداشت و درمان و اداره محیط زیست ابرکوه اعضای این کمیسیون هستند و دبیری کمیسیون نیز بر عهده شهرداری است.

وی در مورد وظایف، اقدامات و نتایج کار این کمیسیون اظهار کرد: در صورت عدم انتقال دام و طیور به خارج از شهر، حکم پلمپ محل‌هایی که باعث مزاحمت و عاملی برای تهدید بهداشت عمومی هستند، صادر می‌شود.

زرپنجه ادامه داد: با توجه به مخاطرات بهداشتی، زیست محیطی و شیوع انواع بیماری‌ها که از طریق دام به انسان سرایت می‌کند از کلیه دامداری‌های موجود در سطح شهر می‌خواهیم نسبت به انتقال دام از محل‌های مسکونی به خارج از شهر و استقرار آن‌ها در مجتمع‌های دامداری که توسط جهاد کشاورزی تعیین شده، اقدام کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: یزد ، شهرداری ، ابرکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.