عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با نگاهی واقع‌بینانه باید گفت که گام‌های بزرگی در راستای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال ۹۲ از سوی ملت و مسئولان برداشته شد، اما قطعا می‌توانستیم بیشتر و بهتر به صورت موثر در این مسیر گام برداریم.

"آیت‌الله محسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره میزان تحقق شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" در سال گذشته اظهار داشت: برای بررسی تحقق دو حماسه بزرگ در کشور و عملیاتی شدن پیام‌های "مقام معظم رهبری" در این زمینه نباید به صورت خوشبینانه و یا بدبینانه به مسئله نگاه کنیم.  
 
وی ادامه داد: با نگاهی واقع‌بینانه باید گفت که گام‌های بزرگی در راستای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال ۹۲ از سوی ملت و مسئولان برداشته شد، اما قطعا می‌توانستیم بیشتر و بهتر به صورت موثر در این مسیر گام برداریم.  
 
نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولان ما می‌توانستند نسبت به تحقق حماسه سال ۹۲ پایبندی خود را در عمل بیشتر نشان دهند و امیدواریم که انشاءالله در سال جدید عزم ملی در کشور ایجاد و رهنمودهای "مقام معظم رهبری" به شکلی کامل و جامع محقق شود.  
 
آیت‌الله حیدری به نقش قوای سه‌گانه در تحقق "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" اشاره و تصریح کرد: اگر هریک از قوا در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند، قطعا پیام‌های "معظم‌له" در هر موضوعی در سال‌های متوالی به مورد اجرا گذاشته می‌شود.  
 
وی خاطرنشان کرد: نام‌گذاری هرسال از سوی "مقام معظم رهبری" با عناوین مختلف و تحقق پیام‌های ایشان از سوی ملت و مسئولان مختص‌‌ همان سال نیست، بلکه باید با پایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های لازم در آن سال زمینه را برای تحقق پیام‌ها در سال‌های آینده هموار ساخت و به نوعی با انجام زیرساخت‌ها، کشوری پویا و فعال در تمامی زمینه‌ها داشته باشیم. 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار